همانطور که گفته شد در روز چهارشنبه شاهد تغییراتی مثبت در سامانه بودیم که کار کردن با این سیستم را برای کاربران راحت تر نموده و هم جوابگوی خیلی ازمشکلات در این زمینه شده است .

لیست تغییرات انجام شده را در ادامه مطلب می توانید ببینید :


1.  امکان تنظیم اسناد برای اتباع بیگانه ایجاد شد.

2. برای اسنادی که برمبنای حکم دادگاه می باشند (انتقال اجرایی)، گزینه ای در صفحه اول تنظیم اسناد ایجاد شد.برای این اسناد درصورتی که اطلاعات کامل اشخاص وجود نداشته باشد، ورود بعضی مشخصات اختیاری خواهد بود.برای این اسناد ورود اطلاعات حکم قضایی لازم خواهد بود.

3.  امکان تنظیم اسناد از نوع "وکالت کاری اموال غیرمنقول" ایجاد شد.

4.  امکان تنظیم اسناد از نوع "وکالت کاری وسایل نقلیه" ایجاد شد.

5. امکان تنظیم اسناد از نوع "تفویض وکالت" ایجاد شد.

6. سند "تعویض یا ضم وثیقه" به زیرمجموعه اسناد "رهنی" منتقل شد.

7. لفظ "کلیشه اسناد" در همه بخش های سیستم تبدیل شده به "نمونه اسناد".و امکان حذف کلیشه که قبلا فقط ویرایش پذیر بود.

8.امکان حذف نمونه اسناد تعریف شده در هر دفترخانه در فرم تعریف نمونه اسناد تعبیه شد.

9. ورود اطلاعات "شناسه شخص حقوقی" و "کد پستی" فقط برای شرکت ها و موسسات خصوصی اجباری خواهد بود.

10.  اقلام اطلاعاتی مربوط به وسایل نقلیه در اسناد مربوط اصلاح شد.

11.  تعیین و عدم تعیین "سهم"  مورد معامله و "سهم"  متعاملین در اسناد مختلف مورد بازنگری قرار گرفت.

12.  در بخش ورود اطلاعات ثبت سند در دفتر، فیلد "تاریخ ورود به دفتر"، با قابلیت ورود اطلاعات توسط کاربر، ایجاد شد.

13.  در بخش تایید نهایی سند، امکان ورود اطلاعات تاریخ (و درصورت لزوم زمان) امضاء سند توسط اصحاب سند، ایجاد شد.

14.  در بخش تایید نهایی سند، امکان مشخص کردن اشخاصی که از امضای سند امتناع کرده اند، ایجاد شد.

15.  امکان دانلود آخرین نسخه همه راهنماهای سامانه در منوی راهنما تعبیه شد.

16.  امکان دانلود فایل پیش نیاز امضای الکترونیک (SSAAInstaller.exe) در منوی دانلودها تعبیه شد.لازم به ذکر است استفاده از امکانات امضای الکترونیک تنها در مرورگر Internet Explorer مجاز بوده و نصب این فایل روی کامپیوترهایی که برای امضای الکترونیک استفاده می شوند لازم است.راهنمای نصب این فایل در گزینه های منوی راهنما با نام "راهنمای شیوه راه اندازی امضای الکترونیک اسناد" موجود می باشد.

17.  در تنظیم انواع اسناد "رضایت"، "تعهد" و "اقرار" ورود اطلاعات کامل "رضایت گیرنده"، "تعهدگیرنده" و "اقرارگیرنده" اجباری نخواهد بود.

18.  امکان تنظیم اسناد ار نوع "اقرارنامه اصلاحی" در سامانه تعبیه شد.

19.  در تنظیم اسناد از نوع "صلح مجوزها، فیش و ..." امکان مشخص کردن بها ایجاد شد.

20.  برای اشخاص حقوقی که بعنوان وکیل معرفی می شوند، تعیین نماینده لازم نخواهد بود.

 

با کمک از سایت بنچاق